درمان با حمام کامل درمان جایگزین خوبی برای همودیالیز است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان با حمام کامل درمان جایگزین خوبی برای همودیالیز است

در درمانگاه، حمام درمانی پا می تواند یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه کمتر کمک و بهبود کیفیت زندگی آنها، آن را یک جایگزین خوب برای درمان دیالیز است.

چرا ما می گویند درمان حمام پا درمان جایگزین خوبی از دیالیز است؟

مشخص شده است که دیالیز رایج ترین روش برای کاهش سطح بالای کراتینین است، کلیه کمک به خالی کردن مواد زائد و سموم، که ممکن است سطح بالای کراتینین در یک زمان کوتاه را کاهش دهد. اما پس از توقف خود، کراتینین بالا می رود دوباره، به این دلیل است کراتینین یک نوع از زباله های ناشی از سوخت و ساز بدن از عضلات است، پس از آن می توانید در یک زمان نمی توان تخلیه به طوری که بیمار به آن را به بقیه عمر خود را. اما درمان با حمام کامل دیالیز تفاوت دارد، می تواند سطح کراتینین بالا در یک راه طبیعی کاهش می دهد، از طریق صدور کراتینین و سایر سموم از طریق پوست، آن را می توانید آنها را بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را کاهش دهد.

با این حال، ما می دانیم که افراد مختلف حاضر دولت بیماری های مختلف، به طوری که آنها می توانید یک اثر درمان های مختلف دریافت خواهید کرد. بنابراین، در طول درمان، دکتر ما برای درمان موثرتر ترتیب، برای کار با این درمان برای رسیدن به بهترین اثر درمانی.

روش دیگر، درمان دیالیز، درمان حمام کامل می توانید به نارسایی کلیوی را به شیوه ای طبیعی تر را درمان کنند. بنابراین، توصیه میکنم یک بیمار نارسایی کلیه این درمان است. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن و یا می خواهید به درمان نارسایی کلیه دیالیز با استفاده از یک جایگزین، شما می توانید با ما نامه Asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: